mMedica

 

 

Przedstawiamy mMedica

 

Wybór rozwiązania

Rozwiązania proponowane przez Asseco Poland SA skutecznie wspomagają rozliczenia z NFZ, gromadzenie danych medycznych, usprawnianie obsługi pacjenta oraz organizację pracy. Wiemy, że inne potrzeby ma lekarz prowadzący indywidualną praktykę, inne właściciel małej przychodni, a jeszcze inne zarząd sieci przychodni o zasięgu ogólnokrajowym. Dlatego nie narzucamy programów realizujących jedynie słuszne zadania, a proponujemy rozwiązania dostosowane do potrzeb i priorytetów stawianych przez określonego użytkownika.

W poniższej tabeli przedstawiamy schematycznie, dla jakiego typu świadczeniodawców przeznaczone są poszczególne rozwiązania - większa liczba czerwonych punktów oznacza lepsze zastosowanie rozwiązania w placówce konkretnego typu.

 

 

mMedica PS

mMedica PS – podstawowa wersja programu obsługująca rozliczenia z NFZ. Funkcjonalnie odpowiada Pakietowi Świadczeniodawcy. Zarejestrowanie zrealizowanych świadczeń można przeprowadzić bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (takich, jak: planowanie wizyt, rejestracja, obsługa w gabinecie …). Sposób pracy jest podobny do pracy w Pakiecie Świadczeniodawcy. Unowocześniony został interfejs oraz uproszczony sposób wprowadzania danych. Dzięki połączeniu nowej technologii oraz innowacyjnego podejścia do projektowania systemu powstał produkt prosty i szybki w obsłudze, a jednocześnie wyposażony we wszystkie potrzebne funkcje ułatwiające pracę.

 

 

mMedica Standard

Rozwiązanie przyśpieszające i wspomagające pracę w zakresie obsługi pacjenta i świadczenia usług medycznych. Planowanie wizyt, rejestracja, gromadzenie i przetwarzanie danych medycznych, tworzenie dokumentacji medycznej czy wystawianie recept, to tylko niektóre z funkcji tego programu. Obsługuje pełne rozliczenie z NFZ.

 

 

mMedica PS+ oraz mMedica Standard+

Podstawowe wersje programów mMedica PS oraz mMedica Standard zostały w ich wariantach "+" rozbudowane o funkcjonalność zbiorczego wprowadzania rozliczeń, zbiorczego wprowadzania wizyt z kalendarza, na wolnych kuponach oraz zbiorczego wprowadzania rozliczeń z zakładki "Przegląd wizyt". Dodanie tych funkcjonalności znacznie przyśpieszy proces przygotowywania danych sprawozdawczych do rozliczeń z OW NFZ. Ponadto wersja ta została wzbogacona o możliwość drukowania wszystkich rejestrów w systemie, dodawania szczepień ze słownika leków spoza listy szczepień obowiązkowych, a także możliwość wykonania raportu personalnego z deklaracji zakwalifikowanych do wyższej grupy w związku z leczeniem cukrzycy i/lub ChUK.

 

InfoMedica

Rozbudowany, modułowy system dla większych jednostek. Obejmuje zarówno część medyczną jak i administracyjno-zarządczą. Duża swoboda przy doborze i konfiguracji modułów pozwala projektować rozwiązania doskonale dostosowane do wymagań użytkownika. Poza samą aplikacją oferujemy również profesjonalną pomoc przy analizie potrzeb i projektowaniu systemu informatycznego.


Cechy rozwiązania

  • Łatwa rozbudowa od podstawowej wersji obsługującej rozliczanie z NFZ poprzez wspomaganie pracy rejestracji i gabinetu, aż dozaawansowanej obsługi dużych przychodni.
  • Rozpoczęcie pracy bez konieczności ponoszenia kosztów dodatkowych (baza danych, dodatkowe komputery, sieć itp.).
  • Możliwość wyboru wersji najlepiej dostosowanej do sposobu pracy.
  • Rozbudowa zakresu wykorzystywanych funkcji poprzez kolejne rozszerzenia przy zachowaniu zgromadzonych danych.
  • Skalowalność – możliwość rozwoju aplikacji wraz z rozwojem jednostki (od pojedynczego gabinetu po sieć przychodni) – pełna oferta produktów dostosowanych do wymagań różnych jednostek.

 

Moduły dodatkowe

  Stomatologia 
  Dane do sprawozdań MZ/GUS 
  Raporty pomocnicze 
  Baza leków Pharmindex 

 

 

 

 


stat4u

www.image-studio.eu
Projektowanie i tworzenie stron www